Σάββατο 18 Αυγούστου 2012

Τελάρο ... με στάχτη απο τσιγάρο.

   Έφτιαξα και γω ένα τελαράκι σαν εκείνα που τόσο καιρό έβλεπα ψαχουλεύοντας το internet. Μου πήρε αρκετές ώρες και μερικούς καφέδες στη βεράντα της φίλης μου της  Αθανασίας , που είχε την υπομονή και την όρεξη όχι μόνο να φιλοξενήσει εμένα και την πραμάτια μου, αλλά με βοήθησε κι όλας δείχνοντας μου ατελείωτα βιντεάκια στο you tube για να με μυήσει στον κόσμο των mixed media. Τελικά άρπαξα διάφορες ιδέες απο κάποιες καταπληκτικές κυρίες που δημοσιεύουν τη δουλειά τους (Julie Nutting , Christy Tomlinson  ... ) και τις στόλισα με τη δική μου φαντασία , τα υλικά που διέθετα εκείνη τη στιγμή και ένα λεκέ απο σταχτόνερο τουμπάροντας το αυτοσχέδιο τασάκι-σφηνοπότηρο που έπνιγα τις γόπες μου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Your kind comments make my day! Thank you!